Hur väljer man antal meter läderrem?

Halloj! Har en fråga angående era läderremar. Det står att de kostar ex ca 59 kr/m + att de är metervara. Men går ej att välja hur många meter när man ska beställa utan bara välja mm. Om man skulle vilja beställa 2 m med 10 mm bredden, finns de möjlighet att beställa de eller vad är de som gäller?
/Felicia

Kommentarer

  • Hej
    Du har inte uppgett något artikelnummer men jag gissar på att det kan vara läderrem 2645
    När du valt bredd står det 1 i en ruta framför bredden, denna 1:a kan du ändra till en 2:a eller vilket antal du vill ha, därefter lägger du produkten i kundvagnen.
    Lycka till och återkom gärna om du har fler frågor.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej igen, det stämmer att de gällde vara 2645. Okej då förstår nästan, så exempelvis om jag vill ha 10 meter.. skriver jag då en 10 o sedan bredd 10mm? Är de 10 meter utan att den är avklippt?
    /felicia
  • Hej igen,
    Bredden väljer du med hjälp av pilen, antal meter skriver du in i rutan där det står 1. Rullarna är på 10 meter så beställer du mindre 10 meter eller mindre får du den i en hel längd. Priset 59:- är per meter och gäller om du köpet 1-9 meter, köper du 10 meter eller mer är priset 49:-/m.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör