Kan jag beställa utan kundnummer?

vet inte mitt kundnummer jag kan inte finna på tidigare klarna faktura .inget lösenord  finns inte reg.

Kommentarer

  • Hej
    Du måste inte ha ditt kundnummer eller logga in om du handlar som privatperson.
    Tryck på rutan som det står privatperson på och fyll i dina uppgifter.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Men då står det att jag redan är registrerad och ska skriva in mitt kundnummer. Som jag alltså inte vet vad det är
    Maria Larsson
  • Hej,
    Har du testat tidigare kan du behöva rensa Cookies i din webbläsare först. Rensa i din webbläsare, lägg sedan i varukorgen, gå till kassan, tryck på Privatperson och fyll i dina uppgifter nedan. Det går fint att handla som Gäst utan att vara inloggad 🤗
    Caroline Marknadschef