Beställa rottingväv

Ska göra om en byrå, 2st luckor, vaddera lucka är 83cm x 16cm. Hur mycket rottingväv bör jag beställa för att det ska räcka till båda två.

Kommentarer

  • Eftersom vår bredaste rottingväv är 75 cm, så måste du få till ditt mått på 83 cm på längden. Jag skulle beställa 1 meter (10 dm) av den rottingväven som är 60 cm bred.
    Madeleine Kreatör
  • Tack för snabbt svar!
    Med andra ord när jag lägger beställning så ska jag klicka 10st i antal i varukorgen?
    Eller hur ska jag lägga beställningen? Ber om ursäkt blir bara lite förvirrad av beställningssidan.
    Mvh Emma

  • Det stämmer, lägg 10 st dm i varukorgen så blir det korrekt. (Säljs per dm. Minsta antal 5 dm).
    Caroline Marknadschef