Hur beställer jag en katalog?

Jag vill beställa katalog, hur gör jag?

Kommentarer

  • Alla aktuella kataloger går att läsa online här.

    I bland kan vi ha en överupplaga på vissa kataloger som är möjlig att skicka ut man ska dock veta att det kan ta upp till 3 veckor innan man får katalogen i sin brevlåda. Är man intresserad får man skicka en förfrågan till kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef
  • Varför tar det så lång tid att få en katalog?
  • Har du handlat på ditt kundnummer inom ett år skickar vi alltid ut våra senaste kataloger till dig. Beställer du själv en katalog samlar vi på oss adresser under en tid och skickar sedan iväg dessa efterhand. Det kan dock ta lite tid men den är påväg!

    Så länge kan jag tipsa om att bläddra i våra senaste kataloger online.

    Caroline Marknadschef
  • Frugan har kastat min måste ha en ny
  • Jag önskar en ny katalog
  • Hej,

    Skicka ett mail till order@slojd-detaljer.se så hjälper dom dig med katalog.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej vill ha slöjd detaljers nya katalog.
  • Hej,
    Skicka ett mail till order@slojd-detaljer.se eller ring 0511-26767, så ordnar vi det till dig. Det kan dock ta någon vecka innan den kommer, tills dess kan du läsa den online.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Kan ni skicka en katalog till mig
    Anna Antón
    Ekesnäs Strandängen
    590 46 Rimforsa

  • Hej Anna,
    Skicka ett mail till order@slojd-detaljer.se så ordnar vi det till dig. Det kan dock ta några veckor innan katalogen kommer till dit. Tills dess kan du läsa den online
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej kan skicka en ktalog av slöjd detaljer till
    Ronnie pettersson
    Nydalavägen 2b
    35248 växjö
  • Kan ni skicka en Katalog till mej
  • Skick en katalog till mej
  • Hej
    Jag kan tillse att du får en katalog men detta är ett öppet forum så det är bättre att skicka ett mail till order@slojd-detaljer.se

    mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Jag vill ha en ny atalog.
  • Hej
    Skicka ditt namn och adress till order@slojd-detaljer.se så skickar vi en till dig.
    mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Jag vill att ni sänder er nya katalog.
  • Vill ha en ny katalog
    Mvh Björn
  • Hej
    Skicka ditt namn och adress till order@slojd-detaljer.se Så ordnar vi det.
    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Hej jag vill ha en katalog
  • Hej
    Skicka ditt namn och adress till order@slojd-detaljer.se så skickar vi dig en katalog. Det kommer dock ta några veckor innan den är hos dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Vill beställa katalogen
  • Hej
    Kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så skickar vi en till dig. Det kan dock ta lite tid innan du får den så under tiden kan du läsa den online här.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • 2020 väljer vi på Slöjd-Detaljer att enbart göra våra kataloger digitala. Du kan läsa dem på webben, produktbilderna är klickbara och tar dig direkt in till produkten på webben där du snabbt och enkelt kan beställa för att sedan återgå till att bläddra i katalogen. Vi hoppas att katalog 2020 / 2021 ger dig massor av inspiration till kreativt skapande och som vanligt finns vi här för att svara på alla frågor.

    Detta innebär förstås att vi inte längre kan skicka ut några tryckta kataloger och det finns inte heller någon katalog att hämta i våra butiker.
    Välkommen till en inspirerande huvudkatalog 2020/2021.
    Marianne Kommunikatör
  • Hej jag vill beställa en katalog
  • Hej,
    Tyvärr har vi inte längre några tryckta kataloger. Du kan läsa den på webben. Katalogen är i år endast digital, den är klickbar vilket innebär att du kan trycka på produktbilden och hamnar då direkt på produkten i webbshoppen.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Kan jag få en katalog, k nr103903050.

  • Hej
    Vi har inte längre några kataloger i tryck att skicka ut till vår kunder. Du kan läsa den online här. Katalog 2020/2021
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör