Hur monterar jag ett magnetlås?

Har köpt magnetlås från er som jag ska montera på en liten väska av linnetyg.
Har ni ngn beskrivning på detta??

Kommentarer

  • Om det är detta magnetlås du köpt, så är det lätt att montera. Gör små snitt (sy eventuellt små knapphål) i materialet och för in "pinnarna" genom dessa. För på "brickan" på pinnarna på tygets baksida, böj dem, så att brickan fastnar. Gör likadant på den andra delen. Detta typ av lås kräver att man jobbar med ett foder, då man ser låsets "baksida". Vill du ha ett magnetlås med nit som är snyggt från alla sidor, använder du detta verktyg. Med hjälp av verktyget slår du ihop delarna två och två enligt bilden på webben.
    Madeleine Kreatör