Kan man beställa bandsågsblad i andra längder?

Kan jag köpa bandsågblad med längd mellan 3680-3760?
Isf, pris på det?

Mvh Fredrik

Kommentarer

  • Hej,

    Beroende på längd och bredd så ligger priserna mellan 188 och 250 kr. Minsta antal är 5 st av samma längd och bredd.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej!

    Jag behöver bandsågsblad till min ACM Star 600, blad mellan 4520-4600mm - helst 16mm (15mm) bredd.

    Finns det? Kostnad?Ja, jag vill ha fem (5) stycken.

  • Hej
    Skicka ett mail med ditt önskemål till order@slojd-detaljer.se så kan vi säkert ordna det åt dig.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej. Jag skulle vilja beställa bandsågblad av en längd av 1430x10 mm för jag kan int få tag på den längden nån annanstans. Jag vet att man måste beställa 5 av samma längd och bredd, men det får gå ändå. Kenneth E.
    Kenneth Eriksson
  • Jag vill beställa bandsåg blad av en längd av 1430 x 10 mm.
    Kenneth Eriksson
  • Jag vill beställa band sågblad : 1430 x 10 mm länga, och 5 stycken för jag kan int få tag i dom på något annat ställe.
    Kenneth Eriksson
  • Hej Kenneth,

    Kontakta vår kundtjänst på order@slojd-detaljer.se/0511-26767 så hjälper vi dig med detta.
    Caroline Marknadschef