Finns prisma kula i mindre storlek än 30 mm?

Hej jag undrar om denna art.nr 6306-2299 även finns i mindre än 30mm? Mvh

Kommentarer

  • Hej Marie,
    Ja vi har prismor i flera olika varianter och storlekar. Du hittar alla här.

    Med vänlig hälsning,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej igen som jag skrev så undrar jag specifikt angående den typ art nr avsåg . Alltså har ni 20 mm prisma kulor i glas? ni har dessa i 40 o 30 mm.  men finns de i 20 eller kan ni beställa?

    Mvh Marie Ahlberg
  • Ursäkta då missuppfattade jag. Just den modellen av prisma finns tyvärr enbart i 30 och 40 mm.
    Caroline Marknadschef
  • synd för jag har haft just den typen i 20mm .
    Tack ändå