Kan man använda flytande guldbrons på en gravsten?

Kan man använda Art.nr 1114-1306 för att fylla guldförgylld färg på en gravsten? Liknar det i färg? Vilken pensel rekommenderar ni från erat sortiment till den färgen?

Kommentarer

  • Denna guldfärg passar perfekt till detta. Försök att avgöra vilken av de fyra nyanserna som ligger närmast din "originalfärg", eller köp den ljusaste och mörkaste och blanda fram rätt nyans. Använd en detaljpensel för att lägga på färgen i stenen.
    Madeleine Kreatör