Kan jag använda stålrundstång till hissgardiner?

https://www.slojd-detaljer.se/produkter/tra-metallslojd/ror-stanger/stal/stalrundstang-2696

Hej, jag undrar om dessa stålrundstänger skulle kunna fungera att använda för att stabilisera nivåerna i en hissgardin?

Hälsningar,
Katarina
Katarina Jansson

Kommentarer

  • Hej, Katarina
    Det tror jag fungerar bra! Använd en tunnare (lättare) dimension och sy in dem, om du har möjlighet, i en kanal, så blir det perfekt. Lycka till!
    Madeleine Kreatör