Kan jag ändra betalsätt på min order?

Hej,jag har köpt spets på postförskott men ångra mig ovh vill köpa det med kort i stället hur gör ja då.kundnummer 104193933

Kommentarer

  • Hej
    Om ordern redan är levererad går det tyvärr inte att ändra. Kontakta kundtjänst på tel 0511-26767 så hjälper de dig.
    mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • den är inte leverarerad ännu.mvh eva
  • Hej
    Kontakta då kundtjänst order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig att ändra betalsätt.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör