Hur många dagar tar det att beställa till en butik?

Hej!

Jag hade tänkt beställa en sak direkt till eran butik i malmö. Jag skulle vilja veta hur många dagar jag har på mig att hämta det från den dagen jag får en konfirmation på att det finns hos er i butik? Tack för er tid!

Kommentarer

  • Hej,
    Inom 7 dagar behöver man hämta sitt paket som levereras till butik. Skulle du behöva att vi väntar ytterligare någon dag brukar det aldrig vara några bekymmer. Ring kundtjänst om så är fallet på 0511-26767 eller mail: order@slojd-detaljer.se.
    Madeleine Kreatör