Hur gör jag för att ändra i min beställning?

Jag vill lägga till på min order, hur gör jag då?

Kommentarer

  • Samma dag som man gjort sin beställning kan man lägga till varor via webbshoppen, övrig tid kan man ringa vår kundtjänst på 0511-26767 så hjälper vi till där om möjligt. När ordern har skickats till lagret för packning går det tyvärr inte längre att komplettera ordern.
    Caroline Marknadschef
  • Vill lägga till Kilimanjaro 2 nystan av färgen ljung i Min beställning.
  • Hej
    De finns tyvärr bara två nystan kvar i lager av färgen ljung. De fyra du har beställt har därför strykets från din order. Vill du att vi skickar de två som finns kvar?
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej!
    Gjorde en beställning i går som inte gick att slutföra, skulle enligt meddelande återkomma senare. Hade då jag skulle göra ett nytt försök inte fått någon bekräftelse på min beställning och varukorgen var tom! Gjorde därför en beställning och upptäcker lite senare att det nu ligger två beställningar, önskar att ni plockar bort den ena!
    Mvh Berith Söderberg
    Berith Söderberg
  • Hej,
    Dina order ser inte riktigt lika ut, en innehåller fler makramé garn. Vilken vill du att jag skall ta bort.
    Marianne Kommunikatör
  • Ta bort den med två makramegarn/ tack

    Berith Söderberg
  • Hej,
    Då är det fixat. Ha en fortsatt fin lördag.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör