Hur hänger jag upp akrylplastskiva spegel och har den något mönster?

Hi, i would like to know if the product Akrylplastskiva spegel, 3 mm Storlek 1000x500 mm. Art.nr 8200-2029 has some kind of pattern or drawing around (in one picture it seems like it has small flower motives) or is it plain? Also, i would like to know how to hang it. Does it come with what needs to be hung with, or do i have to buy it separately? If so, what should i buy? Thanks.

Kommentarer

  • Det vanligaste är att du sätter in akrylplastskivan spegel i en ram, som du sedan sätter upp på väggen. Du kan även borra hål i skivan eller limma fast tavelöglor på baksidan.
    Skivan har inget mönster, på inspirationsbilden är det ett målat mönster.
    Madeleine Kreatör