Vad behövs för att göra egna adventsstjärnor?

Hej! Jag skulle vilja ha ett papper (eller plast?) i genomskinlig/frostig vit som passar att vika adventsstjärnor av och gärna går att köra i skrivare. Kan ni rekommendera något?
Söker även ett osynligt lim till ändamålet som är lika lätt som limstift att applicera men som sitter bättre, flytande tror jag blir kladdigt?
Helena

Kommentarer

  • Hejsan Helena
    Det enda transparenta papper vi har är detta block. Hoppas att du klarar dig med A4-format. Ett lim som inte syns emellan här.... svårt, men jag tror att lim skulle kunna fungera om man lägger på det i mycket små punkter.
    Madeleine Kreatör