Kan jag beställa och få levererat till Stockholms butiken?

Det är slut på 5 liter kokt linolja i Stockholm. Kan jag beställa och få det levererat till butiken utan leveranskostnad? Eller när kan det tänkas att de får in stordunken med kokt linolja?

Kommentarer

  • Hej
    Ja du kan beställa varor från distanshandeln och hämta ut dem i Stockholms butiken. Vissa varor finns av utrymmesskäl aldrig i butiken. Leveransen är fraktfri när du hämtar i någon av våra butiker.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör