Vilken blomstertråd skall jag välja?

Hej! Har tidigare köpt blomstertråd med art nr 2743... är det motsvarade 2742?
mvh Annika
Annika

Kommentarer

  • Hej, Annika
    Blomstertråd 2742 är tunnare, 0,9 mm tjock och dessa raka metalltrådar är 600 mm långa.
    Jag tror du kommer "närmare" blomstertråd 2743 om du väljer denna blomstertråd, den har samma tjocklek, är 400 mm långa. Det enda som skiljer dem åt är att 2743 är hård och 1667 är mjuk.
    Madeleine Kreatör