Får man byta ut låscylinder i ytterdörr till ett elektroniskt?

Niklas Carlqvist

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Tack för din fråga.

    Låscylindrarna är samma i alla dörrar i ditt hus och kan nog inte bytas ut till något annat.
    Är det något fel gör du en felanmälan på dina Mina sidor eller ring in till vår kundtjänst 0500-47 74 00 och välj 3 för felanmälan.

    Önskar dig en fin dag!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.