Kan jag tacka ja utan att ha gått på visning?

Hej!

Finns det möjlighet att tacka ja till en studentlägenhet ifall man inte har möjlighet att komma på visningen?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att du skriver till oss.

    När du får ett erbjudande så rekommenderar vi att du tittar på lägenheten innan du tackar ja men självklart är det upp till dig om du vill göra det eller inte. Det som man bör tänka på är att det inte är möjligt att få se lägenheten vid ett annat tillfälle. Du får dock tacka ja och skriva kontrakt utan att ha sett lägenheten.

    Hoppas att du hittar ett boende som passar dig!
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.