Vilka tv-kanaler ingår i det kostnadsfria utbudet från Telenor?

Vilka tv-kanaler ingår i det kostnadsfria grundutbudet?
Skövdebostäder

Kommentarer

  • Hej!

    Kanalerna som ingår i det  kostnadsfria utbudet är SVT1, SVT2, TV4, TV6, Barnkanalen/SVT24 och Kunskapskanalen.
    Du måste beställa utbudet från Telenor.
    Detta gäller endast våra reguljära lägenheter med några få undantag.

    Här kan du se hur du gör när du vill beställa detta utbud;
    Eva-Lisa Kommunikatör
  • Kostnad för att ansluta Skövde lokal TV till en lägenhet på Henriksbergsgatan 52 ?   Tack för svar
  • Man kan söka fram lokaltv/öppnakanalen om man har Comhem, Telia eller Telenor som operatör. Detta är då kostnadsfritt och man kan söka fram kanalen antingen på kanal 450, 451 eller 501.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.