Vi vill stå i kö för en trea på Bagaren, hur gör vi?

Vi börja närma oss 80år. Vi skulle gärna tänka oss att bo i en trea på bagarn och även garage.
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Trevligt att ni vill flytta till Bagaren.

    Då vi har lediga lägenheter på Bagaren publiceras de på vår hemsida i minst 8 dagar och då har de som är intresserade möjlighet att anmäla intresse.

    När det gäller Skövde kommuns trygghetsboenden har den som fyllt 90 år förturdärefter är det köpoängen som styr vilka som får erbjudande .

    Som registrerad i Skövdebostäders bostadskö kan man söka till alla våra lediga lägenheter, inklusive Skövde Kommuns trygghetsboenden; Bagaren, Boken, Käpplunda gärde, Billingsdal (Timmersdala) och Solgården (Tidan).

    Det är först när man har signerat ett hyreskontrakt som man kan registrera sig i parkeringskö och söka parkeringar för det område man ska flytta till.
    Som det ser ut just nu finns det inga lediga garage på Bagaren.

    Lycka till med ert bostadssökande!
    Alva Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.