Varför får jag ingen ny kod?

Jag har nu försökt att få en ny kod för att logga in på mina sidor, har nu försökt att göra detta minst sex till sju gånger men det funkar inte ändå !

O.B.S

Man får erbjudandet via mail adressen som man har uppgivit och det funkar som det ska men inte när man har glömt inloggningsuppgifterna !

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig.

    Är det så att du inte får mailet med återställningslänken, kolla din skräppost, vissa mail kan hamna där.

    Annars kontakta vår Kundtjänst; 0500-47 74 00 eller info@skovdebostader.se. så får du hjälp.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.