Vad innebär ett lägenhetserbjudande?

Hej!

Vad innebär det när man får ett lägenhetserbjudande?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej!

    När en lägenhet avpubliceras från hemsidan skickas erbjudande ut till de 5-8 personer med högst köpoäng och godkänd kreditupplysning.

    Är du en av dem som får ett erbjudande har du möjlighet att se lägenheten, med vissa undantag tex vid nyproduktion. Du får även veta din placering i kön på den aktuella lägenheten, och när du senast ska tacka ja eller nej till lägenhetserbjudandet.
    Bästa svaret

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.