Varför försvinner våra utebänkar på Källtorp?

Hej!

Varför försvinner våra utebänkar? Man har även (förra året) plockat bort den blomkrukan i sten som stod vid vår infart. Med tanke på hur måna ni är om utemiljön på de nya områdena så tycker jag att vi borde få behålla det vi har.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du skriver till oss i vårt frågeforum.

    För att underlätta snöröjningen i våra områden brukar vi ta in bänkar och blomsterurnor under hösten/vintern och dessa ställs tillbaka under våren. Då har vi också en möjlighet att fräscha upp möblerna efter behov.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Jessica Kundcenter
  • Bänken försvann i januari och stod inte ivägen för snöröjningen. Även bänken i lilla lekparken försvann för några år sedan men kom aldrig tillbaka. Det känns som att Källtorp inte satsas på. Med vänlig hälsning, Liliane
  • Hej!

    Tack för din åsikt.

    Jag kommer att framföra detta till distriktsledningen.

    Hoppas att du får en trevlig helg.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.