Kan man välja en tapet utanför standardsortimentet?

Hej!
Jag har en fråga gällande val av tapeter.

Kan man välja tapeter utanför ert standardsortiment? Vad blir kostnaden?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt med nya tapeter!

    På Billinge Färg kan du välja tapeter utanför vårt standardsortiment. Då drar vi av 110 kr per rulle på din kostnad för tapeten, detta gäller på ordinarie priser. Kostar en rulle med tapeten du vill ha till exempel 400 kr kommer du alltså att betala 290 kr per rulle.

    När du väljer tapeten på Billinge Färg meddelas valet till oss och målaren tar ut rätt mängd tapet och tapetserar. Den tillkommande tapetkostnaden (alltså den utöver de 110 kronorna per rulle som vi står för) kommer sedan med på din hyresavi.

    Tänk på att tapeten du väljer ska vara neutral.

    Här kan du läsa mer om hur vårt system för lägenhetsunderhåll fungerar: Vad innebär HLU?

    Josefine Kommunikatör
  • Vilket tapetsortiment använder ni er av? Vill kika innan jag beställer.
  • Hej!

    Standardsortimenten av tapeter som ingår vid renovering av våra lägenheter är kollektionerna Borosan Hem och Borosan Bas (från och med 2023-10-05).
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.