Hur säger jag upp min lägenhet?

Hej,

Jag undrar hur jag går tillväga vid uppsägning av min lägenhet. Finns det en särskild uppsägningsblankett? Var hittar jag i så fall den och vart skickar jag den?

Mvh
Angelice

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss med din fråga.

    När man vill säga upp sin lägenhet kan man göra det på något av följande sätt:
    • Via e-signering på Mina Sidor. Gå till kontrakt och klicka på kontraktsuppsägning. När du fyllt i formuläret får du ett mejl där du ska signera med Bank-ID.
    • På vår hemsida kan du skriva ut en uppsägningsblankett som du sedan skickar in till oss.
    • Vi kan skicka en uppsägningsblankett via mail/brev som du fyller i och skickar tillbaka till oss. Ta kontakt med vårt Kundcenter, 0500-47 74 00 eller mejla info@skovdebostader.se

    Önskar dig en trevlig eftermiddag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.