Hur bokar jag tvättid på Mina sidor?

Hur bokar jag tvättstuga nu när appen är borta?

Kommentarer

  • Hej!

    Jag förstår att det kan vara svårt att hitta nu när Mina sidor ser annorlunda ut, men här nedan kommer en guide.

    För att boka tvättstuga eller annan resurs på Mina sidor gör du så här:

    1. Gå till "Kontrakt"
    2. Skrolla ner och klicka på "Bokningar"
    3. Välj önskad resurs
    4. Kolla i kalendern för att se när resursen är bokningsbar och välj en passande tid
    5. Klicka sedan på "Boka valt pass"

    För att enkelt kunna nå Mina sidor via mobilen kan du spara ner Mina sidor från webbläsaren och lägga på din hemskärm.

    Med vänlig hälsning,
    Stina Kundcenter
  • Varför stängde ni appen och varför fick vi ingen information om det?
  • Hej Simon!

    Appen byggde på det gamla systemet och kommer inte längre att utvecklas hos vår leverantör. När vi bestämde att uppgradera Mina sidor så blev konsekvensen att appen slutade att fungera. Vi vet att många tyckte om appen men hoppas att du kommer uppleva smidigheten att enkelt nå hela Mina sidor via mobilen. Vi rekommenderar att spara ner Mina sidor genom att välja ”lägg till på hemskärmen” på din mobil, den ser då ut som en app på din mobilskärm.

    Innan Mina sidor gjordes om publicerade vi information om detta på hemsidan. Där står det att appen kommer att försvinna i samband med uppdateringen.

    Utveckling av Mina sidor - driftstopp 3-5 oktober | Skövdebostäder (skovdebostader.se)

    Med vänlig hälsning,
    Stina Kundcenter
  • Mina sidor i mobilen är i nuläget rätt värdelöst, så jag tycker ni ska ta er en funderare på att fixa en ny app istället.
  • Hej du rekommenderar Simon "att spara ner Mina sidor genom att välja ”lägg till på hemskärmen” på din mobil, den ser då ut som en app på din mobilskärm". Hur gör jag detta, var hittar jag "lägg till på hemskärmen"på min iphone?
  • Hej Maria!

    Här kommer en guide för hur du lägger till Mina sidor på hemskärmen.

    Med vänlig hälsning,
    Stina Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.