Hur funkar det med kostnadsfria tv-utbudet vid flytt?

Hej!

Vi skall flytta mellan två olika hyresrätter hos er. Hur funkar det med kostnadsfria tv-utbudet?
Måste vi flyttanmäla eller finns det en box i den nya lägenheten som ingår i hyran?

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du har hittat till vårt forum.

    Tv-boxen är personlig och tas med när man flyttar om man kan ha samma tv leverantör i den nya lägenheten, annars får man säga upp abonnemanget och skicka tillbaka boxen. Denna lämnas inte kvar i lägenheten, däremot ska mediaomvandlaren lämnas kvar i lägenheten.
    Ni behöver också göra en flyttanmälan till din tv-operatör så de flyttar med ditt abonnemang eller avslutar det.

    Önskar er en bra dag och lycka till med flytten!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.