Kan man använda sin sambos poäng?

Hej min sambo är student på högskolan i skövde men har inte så många köpoäng men det har jag som inte är student, min fundering är då om vi kan använda mina poäng för att söka studentlägenhet?
Pontus

Kommentarer

  • Hej,

    Vad kul att du har hittat hit till detta forum.

    Endast den person som blivit antagen till högskolan i Skövde på minst 15hp per termin, kan skriva kontrakt på en studentlägenhet hos oss. För att skriva på kontraktet måste man uppvisa giltigt antagningsbesked.

    Vi rekommenderar att ni båda ställer er i vår bostadskö för både studentlägenheter samt reguljära lägenheter, på så sätt ökar ni chansen att hitta en bostad hos oss.

    Lycka till med ert lägenhetssökande!
    Nils

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.