Hur länge får man bo kvar i sin studentlägenhet efter examen?

Hej!

Hur länge får man bo kvar i sin studentlägenhet efter examen? Blir man utkickad direkt?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för en bra fråga.

    Du får endast bo i din studentlägenhet så länge du studerar på högskolan i Skövde. När du vet att du ska avsluta dina studier kan du säga upp din lägenhet. Tänk på att du har tre hela kalendermånaders uppsägningstid.

    När det blir aktuellt med en uppsägning av din lägenhet, kan du göra det via e-signering på Mina Sidor. Har du inte bank-id, kan du säga upp den med en uppsägningsblankett, jag bifogar uppsägningsblanketten här.

    Önskar dig en trevlig dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.