Städfirma

Har ni någon städfirma som kan städa lägenheten åt en och i så fall hur mycket skulle det kosta mig?

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har ingen städfirma, men däremot har vi några städfirmor som samarbetspartners, Hemtrevligt och Städboden. Har man vårt hyresgästkort så kan man alltså få erbjudanden från dessa firmor. Kontakta gärna dem för mer information!
    Hemtrevligt: 073-041 99 02
    Städboden: 076-850 98 80

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.