Stå kvar i erbjudande-kö efter sista svarsdatum?

Ska/bör man stå kvar i kön för erbjudanden av lägenhet även efter sista svarsdatum (med bindande svar) och även om man fått mejlet att någon annan fått lägenheten? För jag tycker det är konstigt att ni inte tar bort den automatiskt om det inte finns en chans att man kan få den. Den räknas fortfarande som 1 intresseanmälan så jag kan inte lägga intresse på fler än 2 andra lägenheter och undrar därför.

Kommentarer

  • Hej Klara!

    Bra att du har hittat till vårt forum.

    Man kan ha tre stycken intresseanmälningar på sitt användarkonto.
    Intresseanmälningarna ligger kvar på din profil i ett par dagar innan de försvinner. På mina sidor kan du själv ta bort dina intresseanmälningar som du inte vill ha kvar, om valet att ta bort intresseanmälan inte finns där är du välkommen att ringa till kundtjänst på nummer 0500-477400 så kan du få hjälp.

    Önskar dig en trevlig dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.