I vilka områden finns det radhus?

Hej, jag undrar vad de områden där Skövdebostäder har radhus heter. Går inte att särskilja det när man söker på lägenheter eller områden via Mina sidor som jag hittar.

Mvh, Sam

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    I våra områden Aspö Eko-logi, Folkets park, Hästhoven, Källtorp och Käpplunda park finns det radhus.

    Vi har tyvärr inget sökfilter som gör att endast radhusen visas.

    Trevlig helg!
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.