Prisuppgifter på månadskostnaden?

Vi räknar på ungefärlig månadskostnad för en hyresrätt på Aspö eko-logi. Undrar därför över följande:
- Månadshyra parkeringsplats? Även nyfiken på kostnad baserat på olika stadsdelar.
- Ungefärlig kostnad elförbrukning/månad på 3 r o k?
- Ungefärlig kostnad för varmvatten/månad på 3 r o k?

Stort

Med vänlig hälsning,
Elsa

Kommentarer

  • Hej Elsa!

    Kul att ni är intresserade av vårat bostadsområde Aspö Eko-logi.
    • Månadshyran för en parkeringsplats på Aspö kostar idag 120 kr/mån.
    • Månadshyran för parkeringsplatser i olika stadsdelar varierar fr. 120 kr och uppåt (dyrare om det finns motorvärmare till exempel).
    •  Ungefärlig kostnad för elförbrukning och vatten är svårt att svara på då det är väldigt individuellt och varierande bland olika hushåll, hur mycket el och vatten man förbrukar.
    • Får man ett erbjudande på en lägenhet kan man höra med de som bor där idag hur mycket de förbrukar i vatten och el.

    Önskar dig en trevlig helg!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.