Var hittar jag "högsta poäng just nu" för studentlägenheter?

Hej!

Vart står det hur hög poängen är för närvarande på en ledig studentlägenhet? Det står på de "vanliga" lägenheterna.

Tack 😀
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Tack för en bra fråga.

    Vi använder oss av en annan sidmall för studentlägenheterna som inte visar köpoängen, men vi ska se över möjligheten att kunna visa högsta köpoäng även på dessa lägenheter.

    Värt att nämna är att man på de vanliga lägenheterna endast kan anmäla intresse på max tre stycken samtidigt, men studentlägenheterna har inte en sådan begränsning. Detta gör att man som sökande inte behöver göra ett aktivt val kring vilka studentlägenheter man ska lägga sina sökningar på, utan att man kan lägga dem på så många man vill.

    Önskar dig en bra dag!
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.