Hur fungerar det med placering och svarstid på studentlägenheter?

Hej!

Börjar närma sig lägenhet nu och undrar ifall samma person kan ha första placering på flera av studentlägenheterna och hur lång tid man har på sig att svara på erbjudandet 😀

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du har hittat in till oss i vårt kundforum.

    Om du har första placering på fler lägenheter får du erbjudande på den lägenhet som har din bästa prioritering. Du prioriterar lägenheterna i den turordning som du helst önskar när du anmäler intresse på lediga studentlägenheter.

    Du har tre dagar på dig att svara på ett erbjudande om en studentlägenhet.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.