Vad ska jag göra när någon nyttjar min förhyrda parkeringsplats?

Kommentarer

  • Hej!

    Tråkigt att höra att någon har felparkerat på din p-plats.

    Om en annan bil står på din p-plats, ring till Säkerhetstjänst, 0500-41 00 90.
    Tala om att någon har parkerat på din förhyrda p-plats och lämna registreringsnumret på din bil och meddela att du tillfälligt parkerar på besöksparkeringen.

    Om du vill veta vem som äger bilen kan du via sms-tjänsten Vem äger fordonet (Transportstyrelsen), få ägaruppgifter direkt via sms. Skicka registreringsnumret till 72503.

    Önskar dig en trevlig eftermiddag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.