Parkering

Hej! Vi bor på södra aspö och har en parkering där. Men nu finns det lediga parkeringar som är närmre vårat hem men jag kan inte göra någon intresse anmälan på dessa?
Skulle gärna vilja ha möjlighet att byta..

Mvh

Kommentarer

  • Hej Sara!

    Kul att du har hittat hit.

    Det är bara kontraktsinnehavaren som kan göra en intresseanmälan på lediga parkeringsplatser. Om inte kontraktsinnehavaren kan anmäla sig på en parkering kan det ligga kvar en kontraktsspärr.

    Hör av er till kundtjänst 0500-47 74 00 eller maila till info@skovdebostader.se om det inte löser sig för er.

    Önskar er en trevlig helg!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.