Förtur som nyinflyttad till Skövde?

Hej!
Vi är en familj som ska flytta från Västervik till Skövde i sommar.När jag flyttade till Västervik så hade bostadsbolaget(Västerviks motsvarighet) som så att som nyinflyttad kunde man få förtur till vissa lägenheter. Har ni samma möjlighet?

Kommentarer

  • Hej!

    Va kul att du hör av dig till oss när ni planerar att flytta till Skövde.

    Jag länkar dig ett svar från vårt forum där du får svar på din fråga.
    Finns det förtur på Skövdebostäders lägenheter?

    Har du fler frågor är du välkommen att ringa Kundtjänst 0500- 47 74 00.

    Lycka till med boendejakten.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.