Mossagården

Hej!
Hur gör jag för att lämna intresseanmälan till Mossagården?
Mvh
Margaretha

Kommentarer

  • Hej!

    Vad trevligt att du är intresserad av Mossagården!

    Man kan i nuläget inte lämna intresse för Mossagården och vi har för närvarade ingen aktuell information att lämna ut.

    På vår hemsida kan du anmäla ditt intresse för att få mer information om projektet
    Information skickas då till dig via mail när vi har aktuell information att lämna ut. Observera att detta inte är en kölista utan enbart ett sätt att få information.

    Om du inte är registrerad i vår bostadskö, registrera dig redan nu på vår hemsida; www.skovdebostader.se

    Ha en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.