Var finns matavfallspåsar?

Hej!

Jag undrar var jag kan hitta nya matavfallspåsar. Jag bor på Käpplund gränd 1.

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej!
    På Käpplunda park sitter det silverfärgade påshållare utvändigt, i anslutning till källsorteringsstationerna. Där kan du hämta fler matavfallspåsar.
    Eva-Lisa Kommunikatör
  • Var finns matavfallspåsar vid Henriksbergsgatan?
  • Hej!

    Du kan hämta dina matavfallspåsar antingen vid hus 38 eller mellan hus 40 och 42 på Henriksbergsgatan. Avfallspåsarna ligger i silverfärgade plåtskåp i anslutning till matavfallet.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Vart finns matavfallspåsar för hästhovsgränd?
  • Hej!

    Vid Hästhovsgränds återvinningsstation sitter det ett skåp uppsatt som innehåller nya matavfallspåsar. Skåpet sitter i närheten av det röda skåpet där batterier ska slängas, vilket finns i anslutning till stationen där förbrukade matavfallspåsar ska slängas.

    Ha en trevlig eftermiddag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.