Kan vi stå kvar i kön fast vi flyttar från Skövde?

Hej! Vi har stått i kön länge och skall nu sälja huset. Vi har tittat på lägenheter och fått komma på visning men vi har ännu inte varit först på de lägenheter vi ville ha.
Om vi flyttar några år utanför Skövde kommun, kan vi vara kvar i kön så vi kan ta lägenhet när vi blir äldre?.

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, ni kan vara kvar i kön fast ni flyttar utanför kommungränsen.
    Välkomna tillbaka!

    Hälsningar Linda

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.