Hur fungerar kötiden?

Hej jag står i kö 33 nu på en lägenhet och jag har stått i kö 33 nu i snart en vecka vad beror de på. Är de att personen fått lägrnheten?

Kommentarer

  • Hej Ronja!

    Bra att du har hittat till vårt forum.

    Det stämmer att du har köplats 33 på den lägenheten och den har gått till kontraktsskrivning.

    När en lägenhet avpublicerats från vår hemsida är det de fem med högst köpoäng och godkänd kreditupplysning som får erbjudande på lägenheten. Du ser då på "mina sidor" vilken placering du hamnat på. Denna placering kan ändras om de första fem tackar nej, då ändras din placering i kön också.

    Önskar dig en trevlig dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.