Hur ser jag min köplats på studentlägenheter?

Hur kan jag få veta min kö när jag anmäler intresse för student lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    När studentlägenheterna har avpublicerats kan du gå in och se din köplats på Mina sidor. Du går då till rutan Studentlägenhet och klickar sedan på Intresseanmälda. Gå därefter in på den lägenhet du vill se din placering för. Köplatsen går att se fram tills dess att lägenheten blivit uthyrd.

    Med vänlig hälsning,
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.