Varför kan jag inte se att jag står i kö för kolonilotter på Mina sidor?

Hej!
Innan hemsidan gjordes om stod jag i kö till Aspö koloniområde. Nu hittar jag inte någon information om detta på hemsidan.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig, förstår att du undrar över detta.

    Som det ser ut just nu kan man inte själv se sin intresseanmälan för kolonilotter efter uppgraderingen av Mina sidor. Vi vet inte i nuläget exakt när man kommer att kunna se intresseanmälan igen.

    Även om du för tillfället inte kan se dina köpoäng, så finns de kvar och du får en ny köoäng varje dag.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.