Kan man få erbjudande på parkering om man redan har tackat ja till en?

Jag har fått erbjudande på parkering som ligger skapligt i närheten av området. Jag kikade lite extra på lediga parkeringar och då såg jag en ledig parkering som ligger precis utanför min lägenhet. Det enda problemet är att jag inte kommer hinna få svar på om jag får den nya parkeringen innan erbjudandet löper ut.
Skulle det då vara okej att tacka ja till erbjudandet sålänge och sedan kunna få erbjudande på den närmre parkeringen och bara byta isåfall?
Fred

Kommentarer

  • Hej Fred,

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Du kan tacka ja till det erbjudande du har fått. Om du sedan hittar en parkering du vill byta till anmäler du ditt intresse för platsen. Skulle du bli erbjuden parkeringsplatsen får du frågan om att byta.

    Ha en bra dag!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.