Kan jag kombinera grundutbudet "Must Carry" med en inomhusantenn?

Hej!

Kan jag kombinera grundutbudet Must Carry med en inomhusantenn?
Hur går jag tillväga?
Skövdebostäder

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, det går bra att kombinera Must Carry med en inomhusantenn om du har en modernare tv. Du kan via marknätet få in samma kanaler som grundpaketet. Mottagning via bordsantenn är möjlig i de flesta av våra fastigheter, men signalkvaliteten beror på husets och lägenhetens läge och kan inte garanteras till 100 procent. Kontakta en tv-installatör, så får du mer information vad som fungerar med din tv.

    Ovanstående alternativ fungerar även om man inte vill ha tv-boxen och mediaomvandlaren.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.