Jag undrar hur jag kan ha så lite poäng?

Om jag inte minns rätt så registrerade jag mig på Skövde bostäder när jag gick mellan 7-9 på högskolan alltså så registreade jag mig för cirka 6-8 år sedan?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du tittar in i vårt frågeforum.

    För att få behålla sina köpoäng måste man förnya sin intresseanmälan minst en gång var tolfte månad. Om man inte gör det blir man avregistrerad och får då registrera om sig på nytt i vår bostadskö.

    Längre tillbaka var man tvungen att uppdatera sig minst en gång var sjätte månad.

    Tack för din fråga och ha en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.