Jag skulle vilja lägga till de sista fyra siffrorna i mitt personnummer

Hur kan man lägga till sin personnummer?
När jag anmälde mig med er skrev jag inte ett fyrsiffrig nummer.

Kommentarer

  • Hej Hadi!

    Vad bra att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig med detta!

    Om du kommer in till vår Bobutik på Drottninggatan 2A och visar upp ditt personbevis eller din legitimation eller om du mejlar oss dessa uppgifter till info@skovdebostader.se så kan vi lägga till de sista fyra siffrorna i ditt personnummer.

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.