Varför kan jag inte anmäla intresse på studentlägenheter?

Kan inte intresseanmäla på studentlägenheter. Hur gör man för att söka rätt objekt?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hörde av dig till oss så att vi kan svara på din fråga.

    Vi har två bostadsköer, en för reguljära "vanliga" lägenheter och en för studentlägenheter.

    Studentbostadskön kan man ställa sig i året man fyller 18. Skulle man bli erbjuden en lägenhet behöver man visa upp ett antagningsbesked från Högskolan i Skövde för att få skriva kontrakt.

    Om du redan är registrerad i studentbostadskön, men ändå inte kan anmäla dig på våra studentlägenheter, hör av dig till vårt Kundcenter, 0500-47 74 00 eller info@skovdebostader.se

    I vår bostadskö för reguljära lägenheter har vi en åldersgräns på 15 år.

    Ha en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.