Vad finns det för möjligheter för internet i lägenheten?

Hej!

Jag är en nyinflyttad student på Norra Trängallén och undrar vilken den billigaste/bästa internetleverantören är? Såg på er hemsida att ni samarbetar med ComHem, Open Universe och Telia. Vilka kan ni rekommendera?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att du flyttar in till oss.

    Som studenthyresgäst kan du ansluta dig till Högskolan i Skövdes studentnät. Du registrerar dig här: https://studentnatet.se/

    Jag vet inte om du hunnit få din nyckel än, men kvartersvärden brukar annars informera om studentnätverket och hur man går till väga för att ansluta sig i samband med nyckelutlämningen.

    Vänliga hälsningar Josefine
    Josefine Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.